24 október 2007

Nótur og texti


nóturnar að "Du er min ene"
má finna hér

og hér er svo textinn:

Du er min i dag
Du min hjertesag
Du er smuk som solens første smil
Du er hjertets lys
Dine kram og kys
For du er min ene.

Du er lykkens fe
Du er den jeg først vil se
Hver morgen, hver eneste dag
Og i evighed
Har jeg hos dig mit sted
Min verdens bedste ven

Du min kærlighed
Du mig giver fred
Og dit smil gør vores lykke ren
Du er månens skær
du er mig så nær
For du er min ene.

Du er lykkens fe
Du er den jeg først vil se
Hver morgen, hver eneste dag
Og i evighed
Har jeg hos dig mit sted
Min verdens bedste ven

Du er min i dag
Du min hjertesag
Du er smuk som solens første smil
Du er hjertets lys
Dine kram og kys
For du er min ene – du.


:Dagbjört tónlistardís með kút í bumbunni

Engin ummæli:

Skrifa ummæli